Number of the records: 1  

Inovácie v komunikačnej stratégii vo vybranom podniku cestovného ruchu

  1. Title Inovácie v komunikačnej stratégii vo vybranom podniku cestovného ruchu
    Parallel titleInnovation in communication strategy in a selected business tourism
    Author infoAlena Dudeková, Martina Jelšíková
    Author Dudeková Alena EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Co-authors Jelšíková Martina EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Source documentMEKON 2011 : the CD of participants' reviewed papers from 13th International conference : Ostrava, February 2-3, 2011. [S. 1-8]. - Ostrava : Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta, 2011. ISBN 978-80-248-2372-0
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Keywords komunikácia marketingová * inovácia * ruch cestovný * podnik ruchu cestovného
    AnnotationExistujúce formy komunikačnej stratégie v cestovnej kancelárii Hydrotour a vytvorenie možných inovácií, ktoré by pomohli firme udržať existujúcich, ale aj prilákať nových zákazníkov.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 00591-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.