Number of the records: 1  

[Podnikateľské stratégie v medzinárodnom marketingu]

  1. Title [Podnikateľské stratégie v medzinárodnom marketingu]
    Author infoElena Kašťáková
    Author Kašťáková Elena EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 3, č. 12 (2010), s. 613-615. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493
    Review document Podnikateľské stratégie v medzinárodnom marketingu / Otília Zorkóciová a kolektív. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing medzinárodný * Slovensko * stratégia marketingová * stratégia podnikateľská * konkurencieschopnosť * recenzie
    AnnotationRecenzia na vedeckú monografiu, ktorá rieši prehlbovanie špecifických aspektov podnikateľských stratégií v medzinárodnom marketingu v podnikateľských subjektov na Slovensku.
    Public work categoryNotice in scientific magazines and year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 01675-011, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 9-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.