Number of the records: 1  

Sponzoring ako účinný nástroj marketingu

  1. Title Sponzoring ako účinný nástroj marketingu
    Author infoJúlia Lipianska
    Author Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentVýučba marketingového výskumu v kontexte aktuálnej teórie a praxe marketingu : zborník z medzinárodného workshopu. S. 41-48. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, Obchodná fakulta, 2001. ISBN 80-225-1412-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 336.1/.5 - Verejné financie. Štátne financie. Rozpočty
    Keywords sponzorovanie * financie * financovanie * plánovanie * reklama * kontrola * marketing
    AnnotationPlánovanie sponzorských činností. Analýza cieľových skupín v sponzoringu. Sponzoringové stratégie. Stanovenie sponzoringového rozpočtu. Kontrola a meranie účinnosti sponzoringu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE01 00198-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.