Number of the records: 1
Sponzoring ako účinný nástroj marketingu
Title Sponzoring ako účinný nástroj marketingu Author info Júlia Lipianska Author Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Výučba marketingového výskumu v kontexte aktuálnej teórie a praxe marketingu : zborník z medzinárodného workshopu. S. 41-48. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, Obchodná fakulta, 2001. ISBN 80-225-1412-8 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 336.1/.5 - Verejné financie. Štátne financie. Rozpočty Keywords sponzorovanie * financie * financovanie * plánovanie * reklama * kontrola * marketing Annotation Plánovanie sponzorských činností. Analýza cieľových skupín v sponzoringu. Sponzoringové stratégie. Stanovenie sponzoringového rozpočtu. Kontrola a meranie účinnosti sponzoringu. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E01 00198-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1