Number of the records: 1  

Lidský faktor v produktovém managementu

  1. Title Lidský faktor v produktovém managementu
    Author infoZuzana Wroblowská
    Author Wroblowská Zuzana
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 21, č. 1 (2011), s. 18-19. - Praha : Česká marketingová společnost, 2011. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords manažment produktový * manažéri * psychológia aplikovaná * zručnosti
    AnnotationKonkurencieschopnosť produktu, sila produktovej značky a optimálna ponuka sprievodných služieb sú z veľkej časti dielom práve produktových manažérov, ktorí sa venujú koncepčnej príprave, takticko-operatívnemu spracovaniu a implementácii produktového plánu. Požiadavky na produktového manažéra.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.