Number of the records: 1
Marketingový prístup k členeniu nákladov v podniku
Title Marketingový prístup k členeniu nákladov v podniku Author info Katarína Teplická Author Teplická Katarína Source document Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 4 (2011), s. 58-60. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 657.47 - Náklady. Kalkulácie nákladov Keywords podnik * náklady * analýza nákladov * kalkulácia nákladov * metódy kalkulačné * rozpočtovanie * marketing mix * zdroje finančné * ciele podnikové * znižovanie nákladov Annotation Marketingové náklady v podnikoch. Stratégia marketingových nástrojov v podniku. Náklady podľa položiek marketingového mixu. Rozpočtovanie nákladov. Základné marketingové ciele podniku. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2011: 1-12
article
Number of the records: 1