Number of the records: 1  

Marketingový prístup k členeniu nákladov v podniku

  1. Title Marketingový prístup k členeniu nákladov v podniku
    Author infoKatarína Teplická
    Author Teplická Katarína
    Source document Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 4 (2011), s. 58-60. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 657.47 - Náklady. Kalkulácie nákladov
    Keywords podnik * náklady * analýza nákladov * kalkulácia nákladov * metódy kalkulačné * rozpočtovanie * marketing mix * zdroje finančné * ciele podnikové * znižovanie nákladov
    AnnotationMarketingové náklady v podnikoch. Stratégia marketingových nástrojov v podniku. Náklady podľa položiek marketingového mixu. Rozpočtovanie nákladov. Základné marketingové ciele podniku.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.