Number of the records: 1  

The Impact of the Economic Cycle Changes on the Individual Subjects' Behaviour with the Application to the Advertising Market

  1. Title The Impact of the Economic Cycle Changes on the Individual Subjects' Behaviour with the Application to the Advertising Market
    TranslationVplyv zmien ekonomického cyklu na správanie jednotlivých subjektov s aplikáciou na reklamný trh
    Author infoAndrej Miklošík
    Author Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentCrisis situations in the Czecho-Slovak context after 1989. S. 97-107. - Prague : Central European Centre for Mission Studies, 2011. ISBN 978-80-903986-5-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * výdavky * kríza hospodárska * správanie spotrebiteľa
    AnnotationRegulácia výdavkov v podnikoch v čase hospodárskej krízy. Výdavky na reklamu. Vnímanie reklamy cieľovým publikom. Rôzne prístupy tvorcov reklamy k stratégii riadenia rozpočtu na reklamu. Reklama je determinovaná aj spotrebiteľským správaním.
    Public work categoryScientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 00721-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.