Number of the records: 1  

Metódy marketingového výskumu a ich využitie v praxi

  1. Title Metódy marketingového výskumu a ich využitie v praxi : bakalárska práca
    Author infoPeter Šlajferčík, školiteľ: Peter Šinský
    Author Šlajferčík Peter
    Another authors Šinský Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Corporation Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra manažmentu
    Issue dataBratislava, 2011. - 43 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number858921

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce690.7 KBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.