Number of the records: 1
[Marketing]
Title [Marketing] Author info Eva Hanuláková Author Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 14 (2011), s. 310-312. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493 Review document Marketing / Jaroslav Kita a kolektív. - Bratislava : Iura Edition, 2010 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * recenzie * pojmy * podnik * stratégia marketingová Annotation Recenzia na učebnicu, ktorá v piatich častiach a trinástich kapitolách hovorí o kľúčových aspektoch marketingu. Obsahuje základné pojmy, ktoré zásadným spôsobom čitateľovi vysvetľuje a opisuje vo vzájomných súvislosiach s marketingovými nástrojmi, procedúrami a procesmi. Public work category Notice in scientific magazines and year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01199-013, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2011: 13-16
article
Number of the records: 1