Number of the records: 1  

Zelený marketing v kontexte ponuky bioproduktov v obchodnej sieti

  1. Title Zelený marketing v kontexte ponuky bioproduktov v obchodnej sieti
    Author infoKatarína Petrovčíková
    Author Petrovčiková Katarína EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Source document BEES (Business culture in enterprices within European Communication Space) : zborník z medzinárodnej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 13. - 14. decembra 2010 Košice. S. 127-133. - Košice : [Podnikovohospodárska fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3134-4
    NoteAPVV SK-PL-0040-09
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * marketing environmentálny * bioprodukty * siete obchodné * predpisy právne * Európska únia
    AnnotationZelený marketing, definícia. Vývoj zeleného marketingu a podnikanie. Právny rámec pre produkciu bioproduktov na území Európskej únie. Biopotraviny v maloobchodnej sieti.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01230-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.