Number of the records: 1
Zelený marketing v kontexte ponuky bioproduktov v obchodnej sieti
Title Zelený marketing v kontexte ponuky bioproduktov v obchodnej sieti Author info Katarína Petrovčíková Author Petrovčiková Katarína EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Source document BEES (Business culture in enterprices within European Communication Space) : zborník z medzinárodnej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 13. - 14. decembra 2010 Košice. S. 127-133. - Košice : [Podnikovohospodárska fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3134-4 Note APVV SK-PL-0040-09 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * marketing environmentálny * bioprodukty * siete obchodné * predpisy právne * Európska únia Annotation Zelený marketing, definícia. Vývoj zeleného marketingu a podnikanie. Právny rámec pre produkciu bioproduktov na území Európskej únie. Biopotraviny v maloobchodnej sieti. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01230-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1