Number of the records: 1
Corporate culture in companies operating on the Slovak market
Title Corporate culture in companies operating on the Slovak market Author info Martina Belejová Author Belejová Martina EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document EDAMBA 2011 : proceedings of international scientific conference for doctoral students and young researchers : 29th-30th September, 2011 Bratislava. S. 75-81. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3265-5 Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
Note VEGA 1/0803/10 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords kultúra podniková * kríza * stratégia marketingová * trh * Slovensko Annotation Charakteristika súčasného ekonomického prostredia. Podniková kultúra v teórii a praxi. Podniková kultúra vo firmách pôsobiacich na slovenskom trhu. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01191-032, originál dokumentu
article
Number of the records: 1