Number of the records: 1  

Aspekty spotrebiteľského spracovania informácií v súvislosti s nákupným správaním

  1. Title Aspekty spotrebiteľského spracovania informácií v súvislosti s nákupným správaním
    Author infoKornélia Richterová, Helena Labská
    Author Richterová Kornélia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Labská Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Trendy nákupného a spotrebiteľského správania zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10. S. 31-47. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3247-1
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords komunikácia marketingová * reklama * správanie spotrebiteľa * nákup
    AnnotationPríspevok ponúka konfrontáciu tradičných názorov o pôsobení reklamy na spotrebiteľské správanie s poznatkami, ktoré vyplynuli z analýzy nákupných epizód v rámci akademického prieskumu realizovaného v rokoch 2007 – 2010. Zároveň chce podrobnejšie priblížiť postupnosť procesu spotrebiteľskej interpretácie ELM vo väzbe na konkrétne, už realizované nákupy, poukázať na vzťah presvedčovania v marketingovej komunikácii s procesom nákupného rozhodovania spotrebiteľov. Súčasťou pojednania je ilustrácia podnetov aplikovateľných pre teóriu a prax modernej komunikácie s trhom.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01284-006, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.