Number of the records: 1
Aspekty spotrebiteľského spracovania informácií v súvislosti s nákupným správaním
Title Aspekty spotrebiteľského spracovania informácií v súvislosti s nákupným správaním Author info Kornélia Richterová, Helena Labská Author Richterová Kornélia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Labská Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Trendy nákupného a spotrebiteľského správania zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10. S. 31-47. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3247-1 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords komunikácia marketingová * reklama * správanie spotrebiteľa * nákup Annotation Príspevok ponúka konfrontáciu tradičných názorov o pôsobení reklamy na spotrebiteľské správanie s poznatkami, ktoré vyplynuli z analýzy nákupných epizód v rámci akademického prieskumu realizovaného v rokoch 2007 – 2010. Zároveň chce podrobnejšie priblížiť postupnosť procesu spotrebiteľskej interpretácie ELM vo väzbe na konkrétne, už realizované nákupy, poukázať na vzťah presvedčovania v marketingovej komunikácii s procesom nákupného rozhodovania spotrebiteľov. Súčasťou pojednania je ilustrácia podnetov aplikovateľných pre teóriu a prax modernej komunikácie s trhom. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01284-006, originál dokumentu
article
Number of the records: 1