Number of the records: 1  

Faktory zvyšovania predaja cez e-shop

  1. Title Faktory zvyšovania predaja cez e-shop
    Author infoLenka Mikulíková
    Author Mikulíková Lenka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Udržateľný marketing a udržateľná spotreba (1) : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11. S. 67-73. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISSN 978-80-225-3279-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
    NoteVEGA 1/0418/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 681.3.004.14 - Využitie počítačov
    Keywords obchod elektronický * zákazníci * systém CRM
    AnnotationVytvorenie web stránky e-shopu. Ako pritiahnuť na e-shop zákazníkov. Priebeh nákupu cez e-shop.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01616-006, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.