Number of the records: 1
Digitální naděje a palčivější problémy
Title Digitální naděje a palčivější problémy Author info Veronika Bartošová Author Bartošová Veronika Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 7, č. 11 (Listopad 2011), s. 42-43. - Praha : Economia, 2011. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Keywords reklama vonkajšia * propagácia * digitalizácia * marketing Annotation Celkový podiel outdoor reklamy na reklamných výdavkoch za posledných päť rokov v globálnom meradle. Problémy stagnovania. Stratégia veľkých hráčov, medzi ktorých patrí spoločnosť JCDecaux - menej je viac. Redukcia tradičných plôch a investície do modernizácie verejných priestranstiev. Mobilné šance pre OOH platformy. Skúsenosti z Veľkej Británie. URL http://trendmarketing.ihned.cz/c1-53820970-digitalni-nadeje-a-palcivejsi-problemy Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2011: 8-12 + 4 príl.
article
Number of the records: 1