Number of the records: 1  

E-marketing - nástroj efektívnej marketingovej komunikácie a propagácie služieb

  1. Title E-marketing - nástroj efektívnej marketingovej komunikácie a propagácie služieb
    Parallel titleE-marketing - the tool of effective marketing communication and promotion of services
    Author infoRomana Olexová
    Author Olexová Romana EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. s. 1-9. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * propagácia * kampane reklamné * technológie komunikačné * služby * komunikácia marketingová * pojmy
    AnnotationE-marketing, jeho charakteristika. Výhody a nevýhody e-marketingu pre poskytovateľa aj spotrebiteľa. Využívanie prvkov e-marketingu ako komplementárneho nástroja propagácie a marketingovej komunikácie služieb v klasických (nevirtuálnych) kampaniach, ako aj povýšenie e-marketingu na dominantnú formu propagácie a marketingovej komunikácie.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01865-050, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF92.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.