Number of the records: 1  

Modely presviedčania

  1. Title Modely presviedčania
    Parallel titlePersuasion models
    Author infoDana Vokounová
    Author Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-9. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3
    Výstup z projektu VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
    NoteVEGA 1/0418/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 159.9 - Psychológia
    Keywords komunikácia manažérska * komunikácia interpersonálna * komunikácia verbálna * psychológia riadenia * persuázia * prejavy * postoje * zručnosti
    AnnotationDôležitosť komunikácie vo všetkých jej fázach a nedorozumenia v komunikácii. Rôzne situácie a procesy v závislosti od spôsobu spracovania správy. Modely presviedčania. Zmena (alebo jej utvrdenie) a charakter postoja.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01865-069, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF91 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.