Number of the records: 1  

Reklama aká bola a aká bude

  1. Title Reklama aká bola a aká bude
    Author infoJaroslav Kultan, Oľga Saginova Vitalievna
    Author Kultan Jaroslav EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Co-authors Saginova Oľga Vitalievna
    Source document Trendy a inovácie v internetovej podpore podnikania a vzdelávania : [zborník príspevkov] z I. medzinárodnej vedeckej internetovej vidoekonferencie vedeckých pracovníkov a doktorandov : 8. - 9. novembra 2011, virtuálne EU Bratislava. S. [1-6]. - Bratislava : [Katedra aplikovanej informatiky FHI EU], 2011. ISBN 978-80-225-3314-0
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * tvorba reklamy * história * technológie informačné * internet * Rusko
    AnnotationReklama je jedným zo spôsobov ako lepšie organizovať predaj svojich výrobkov alebo služieb. Od nej závisí vo veľkej miere úspešnosť činnosti každého podnikania alebo rozšírenia činnosti, ktorými sa zaoberá ten alebo iný subjekt trhu. V príspevku je uvedený príklad rozvoja reklamy v Ruskej federácií. Elektronická reklama.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01851-006, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.