Number of the records: 1  

Význam farieb vo vizuálnej komunikácii a pri tvorbe imidžu (hotelové služby)

  1. Title Význam farieb vo vizuálnej komunikácii a pri tvorbe imidžu (hotelové služby)
    Parallel titleImportance of color in visual communication and in a process of creating a corporate image (hotel services)
    Author infoKatarína Žažová
    Author Žažová Katarína
    Source document Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. S. 268-276. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords komunikácia * komunikácia marketingová * hotely * hotelierstvo * služby * propagácia * farby * identita podniková * imidž
    AnnotationVýznam farieb a ich miesto medzi prostriedkami vizuálnej komunikácie v oblasti služieb (ako prvku korporátnej identity). Príklady z hotelovej praxe a výsledky výskumov preukazujúce dôležitosť farby ako prostriedku vizuálnej komunikácie.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.