Number of the records: 1
Dosahy hospodárskej krízy na zmeny vybraných prvkov Corporate Identity podnikateľských subjektov
Title Dosahy hospodárskej krízy na zmeny vybraných prvkov Corporate Identity podnikateľských subjektov Author info Lenka Šimorová Author Šimorová Lenka EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Alternatívne riešenia vo sfére medzinárodného marketingu : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA č. 1/0803/10 Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2010-2011. S. 133-143. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3297-6 Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords podnik * identita podniková * imidž * dizajn * logo * značky výrobkov * značky výrobné * internet * kríza hospodárska Annotation Dosahy hospodárskej krízy na zmeny Corporate Image podniklateľských subjektov. Kríza ako riziko straty pozitívneho imidžu. Stratégie podnikateľských subjektov na zníženie dosahov hospodárskej krízy. Dosahy hospodárskej krízy na zmeny Corporate Design. Značka ako najdôležitejšia časť podnikového dizajnu. Firemná komunikácia. Hodnotenie značiek na sociálnej sieti. Desať najlepších slovenských značiek podľa Hospodárskych novín v r. 2008. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01864-011, originál dokumentu
article
Number of the records: 1