Number of the records: 1  

Úloha Corporate Image a jeho miesto v systéme Corporate Identity

  1. Title Úloha Corporate Image a jeho miesto v systéme Corporate Identity
    Author infoLenka Šimorová
    Author Šimorová Lenka EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. S. 343-347. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
    NoteVEGA 1/ 0803/10
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords identita podniková * firmy * imidž
    AnnotationPojem Corporate Image (Cim) a Corporate Identity (CI). Úloha Corporate Image v systéme Corporate Identity. Tvorba firemného imidžu. Druhy Corporate Image. Corporate Image veľkých, malých a stredných firiem.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01895-018, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.