Number of the records: 1  

Etika v tvorbe imidža

  1. Title Etika v tvorbe imidža
    Author infoIvan Bzdúšek
    Author Bzdúšek Ivan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. S. 31-38. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
    NoteVEGA 1/0333/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords imidž * etika * reťazce obchodné
    AnnotationDefinovanie pojmov: želaný imidž, vnímaný imidž a skutočnosť, vysvetlenie rozdielov medzi nimi a zároveň ich prepojenosti. Dôraz je kladený na etiku v tvorbe imidža. Každá časť príspevku je aplikovaná na maloobchodný reťazec COOP Jednota.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01895-031, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.