Number of the records: 1
Etika v tvorbe imidža
Title Etika v tvorbe imidža Author info Ivan Bzdúšek Author Bzdúšek Ivan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. S. 31-38. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2 Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
Note VEGA 1/0333/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords imidž * etika * reťazce obchodné Annotation Definovanie pojmov: želaný imidž, vnímaný imidž a skutočnosť, vysvetlenie rozdielov medzi nimi a zároveň ich prepojenosti. Dôraz je kladený na etiku v tvorbe imidža. Každá časť príspevku je aplikovaná na maloobchodný reťazec COOP Jednota. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01895-031, originál dokumentu
article
Number of the records: 1