Number of the records: 1
Atmosféra maloobchodnej prevádzky ako zdroj pridanej hodnoty
Title Atmosféra maloobchodnej prevádzky ako zdroj pridanej hodnoty Author info Róbert Rehák Author Rehák Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. S. 273-278. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2 Note PMVP 72/2011 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords maloobchod * prevádzky * prostredie podnikové * imidž * dizajn * hodnota pridaná ekonomická Annotation Atmosféra maloobchodnej prevádzky - mimoriadne významný faktor, ktorý ovplyvňuje zákazníka nielen pri jednorazovom nákupe vo vybranej prevádzke, ale formuluje aj jeho dlhodobé návyky navštevovať konkrétnu prevádzku. Tvoria ju základné, aktívne a pasívne prvky. Pre hodnotenie úrovne atmosféry prevádzky je potrebné sledovať jej efekt na obrat, priblíženie sa alebo vzdialenie sa správaniu zákazníkov, imidž prevádzky, mieru udržania si zákazníkov, segmentáciu trhu a uniformitu dizajnu, vplyv a dopad zamestnancov na atmosféru prevádzky, schopnosť reagovať na vzniknuté problémy a projektovanie prostredia prevádzky. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01895-043, originál dokumentu
article
Number of the records: 1