Number of the records: 1  

Manažment znalostí v slovenských podnikoch a jeho vplyv na rozvoj kvality - marketingový prieskum

  1. Title Manažment znalostí v slovenských podnikoch a jeho vplyv na rozvoj kvality - marketingový prieskum
    Author infoViera Čihovská, Eva Hvizdová ml.
    Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Hvizdová Eva ml. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentKvalita života II : sociálne a ekonomické aspekty. S. 264-272. - Prešov : Vysoká škola medzinárodného podnikania ISM Slovakia v Prešove, 2010. ISBN 978-80-89372-26-3
    Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
    NoteVEGA 1/0251/08
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords manažment * manažment znalostný * riadenie znalostí * učiaca sa organizácia * ekonomika znalostná * prieskum
    AnnotationMarketingový prieskum, ktorý sa uskutočnil za účelom zistenia stavu a ponímania manažmentu znalostí na úrovní podnikov. Základné parametre marketingového prieskumu. Výsledky prieskumu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 02015-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.