Number of the records: 1  

Trust and Engagement as the Elements of Relation Governance in the Slovak Industrial Market

  1. Title Trust and Engagement as the Elements of Relation Governance in the Slovak Industrial Market
    Parallel titleA bizalom és ígéret, mint kapcsolat-irányítási elem a szlovák iparban
    TranslationDôvera a angažovanosť, ako prvky riadenia vzťahov na slovenskom priemyselnom trhu
    Author infoJaroslav Kita, Marta Grossmanová, Pavol Kita
    Author Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Grossmanová Marta EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ
    Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentActa periodica. No. 7 (1/2011) s. 4-11. - Tatabánya : Modern Üzleti Tudományok Főiskolája, 2011. ISSN 1786-6421
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionHungary
    systematics 65.012.6 - Spolupráca. Výmena skúseností. Brainstorming
    Keywords vzťahy dodávateľsko-odberateľské * spotrebitelia * riadenie vzťahov s dodávateľmi * Slovensko
    AnnotationVýznam dôvery a dohody so spotrebiteľom na slovenskom priemyselnom trhu. Prístupy riadenia (spravovania) vzťahov s dodávateľmi. Dimenzie riadenia vzťahov spotrebiteľ-dodávateľ.
    Public work categoryScientific titles in foreign not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 02037-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.