Number of the records: 1
Zelený marketing a jeho uplatnenie v podnikovej praxi na Slovensku
Title Zelený marketing a jeho uplatnenie v podnikovej praxi na Slovensku Author info Milan Majerník, Jana Chovancová Author Majerník Milan EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF Co-authors Chovancová Jana Source document Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. Roč. 10, č. 23 (2011), s. 66-77. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2011. ISSN 1335-9746 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing environmentálny * konkurencia * predaj * marketing mix * politika environmentálna * podnik * Slovensko Annotation Pojem, podstata a ciele zeleného marketingu. Environmentálne orientovaný marketingový mix. Výskum využitia zeleného marketingu v podnikovej praxi na Slovensku. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 02090-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2011: 21-23
article
Number of the records: 1