Number of the records: 1  

Zelený marketing a jeho uplatnenie v podnikovej praxi na Slovensku

  1. Title Zelený marketing a jeho uplatnenie v podnikovej praxi na Slovensku
    Author infoMilan Majerník, Jana Chovancová
    Author Majerník Milan EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Co-authors Chovancová Jana
    Source document Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. Roč. 10, č. 23 (2011), s. 66-77. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2011. ISSN 1335-9746
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing environmentálny * konkurencia * predaj * marketing mix * politika environmentálna * podnik * Slovensko
    AnnotationPojem, podstata a ciele zeleného marketingu. Environmentálne orientovaný marketingový mix. Výskum využitia zeleného marketingu v podnikovej praxi na Slovensku.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 02090-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 21-23

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.