Number of the records: 1  

Marketing: jeho vnímání a kritika

  1. Title Marketing: jeho vnímání a kritika
    Author infoMiroslav Karlíček
    Author Karlíček Miroslav
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 21, č. 4 (2011), s. 16-17. - Praha : Česká marketingová společnost, 2011. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * kritika * obyvateľstvo * firmy
    AnnotationMarketéri sú u nás často vnímaní ako ľudia, ktorí vyvolávajú veľký humbuk okolo výrobkov a služieb, manipulujú zákazníkov, sľubujú viac, než dajú a neustále obťažujú. Vnímanie a kritika marketingu zo strany verejnosti a firiem. Marketingová matica.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.