Number of the records: 1  

Reklama a jej pôsobenie v printových časopisoch

  1. Title Reklama a jej pôsobenie v printových časopisoch
    Author infoMartin Kasarda
    Author Kasarda Martin
    Source document Global media journal : slovenské vydanie/slovak edition. Roč. 1, č. 1 (2013), s. 132-136. - Bratislava : Fakulta masmédií Paneurópskej vysokej školy, 2013. ISSN 1339-0767
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Keywords noviny * prieskum informačný * reklama * marketing
    AnnotationAnalýza využívania a vnímania reklamy publikom tlačených časopisov. Analýza fenoménu "word of mouth".
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2013: 1

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.