Number of the records: 1  

Orgány etickej samoregulácie a ich úloha v procese marketingovej komunikácie

  1. Title Orgány etickej samoregulácie a ich úloha v procese marketingovej komunikácie
    Parallel titleAuthorities of ethic self-regulation and their task in process of marketing communication
    Author infoDaniela Kollárová
    Author Kollárová Daniela
    Source document Management challenges in the 21st century : managing the intangible: ethics and value changes in business, education and research : conference proceedings : [5th international research conference] : april 25, 2013, Bratislava. S. 356-361. - Bratislava : [School of Management/Vysoká škola manažmentu v Trenčíne], 2013. ISBN 978-80-89306-20-6
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * etika * kódexy etické * regulácia * ochrana spotrebiteľa * reklama * asociácie * združenia
    AnnotationEtická samoregulácia pri uplatňovaní marketingovej komunikácie a dôvody jej prijatia. Etická samoregulácia v oblasti marketingovej komunikácie ako proces, ktorý chráni spotrebiteľa pred klamlivou, zavádzajúcou alebo urážlivou marketingovou komunikáciou. Etický kódex a typy etických kódexov. Orgány etickej samoregulácie marketingovej komunikácie na Slovensku: Asociácia direct marketingu, Združenie priameho predaja, Asociácia public relations Slovenskej republiky, Rada pre reklamu. Úloha orgánov etickej samoregulácie v procese marketingovej komunikácie.
    URL http://www.cutn.sk/Library/proceedings/mch_2013/editovane_prispevky/39.Koll%C3%A1rov%C3%A1.pdf
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.