Number of the records: 1  

Age in shopping behaviour

  1. Title Age in shopping behaviour
    Author infoDagmar Lesáková
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document1st International M-Sphere conference for multidisciplinarity in science and business : book of proceedings, part 1 : 4th-6th October 2012, Dubrovnik, Croatia. Pp. 307-311. - Dubrovnik : Accent, 2012. ISBN 978-953-7930-00-4
    Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
    NoteVEGA 1/0612/12
    Other Interrelated Works Age in shopping behaviour / Lesáková Dagmar
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionCroatia
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords seniori * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * maloobchod * riadenie obchodu
    AnnotationSeniori ako veľká a stále rastúca skupina spotrebiteľov. Malá pozornosť tejto skupine spotrebiteľov zo strany maloobchodu. Seniori požadujú viac informácií o produktoch a ťažšie ich získavajú ako mladší. Také atribúty ako umiestenie predajne, ľahký prístup k predajni, nízke ceny produktov, menšie veľkosti balení, zdvorilosť personálu - sú príčinou spokojnosti aj nespokojnosti kupujúcich seniorov.
    URLhttps://issuu.com/tvranes/docs/book_of_proceedings_part_1/315
    https://www.m-sphere.com.hr/book-of-papers
    Public work categoryInvited reports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 00379-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.