Number of the records: 1
Age in shopping behaviour
Title Age in shopping behaviour Author info Dagmar Lesáková Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document 1st International M-Sphere conference for multidisciplinarity in science and business : book of proceedings, part 1 : 4th-6th October 2012, Dubrovnik, Croatia. Pp. 307-311. - Dubrovnik : Accent, 2012. ISBN 978-953-7930-00-4 Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
Note VEGA 1/0612/12 Other Interrelated Works Age in shopping behaviour / Lesáková Dagmar Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Croatia systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords seniori * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * maloobchod * riadenie obchodu Annotation Seniori ako veľká a stále rastúca skupina spotrebiteľov. Malá pozornosť tejto skupine spotrebiteľov zo strany maloobchodu. Seniori požadujú viac informácií o produktoch a ťažšie ich získavajú ako mladší. Také atribúty ako umiestenie predajne, ľahký prístup k predajni, nízke ceny produktov, menšie veľkosti balení, zdvorilosť personálu - sú príčinou spokojnosti aj nespokojnosti kupujúcich seniorov. URL https://issuu.com/tvranes/docs/book_of_proceedings_part_1/315
https://www.m-sphere.com.hr/book-of-papersPublic work category Invited reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 00379-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1