Number of the records: 1  

Efektivní zákaznická linka

  1. Title Efektivní zákaznická linka
    Author infoIvan Kocmánek
    Author Kocmánek Ivan
    Source document Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 48, č. 5 (2013), s. 30-33. - Praha : Economia, 2013. ISSN 0026-8720
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords call centrum * komunikácia * outsourcing * zákazníci * efektívnosť
    AnnotationAko pracuje profesionálne call centrum. Ako prebieha outsourcing prichádzajúcich telefonických hovorov. Manažment kvality hovorov. Práca s profesionálmi. Aktívna a pasívna komunikácia. Typy zákazníckych liniek.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2013: 1-6 + 2 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.