Number of the records: 1  

Koncept Lovemarks ako budúcnosť značiek

  1. Title Koncept Lovemarks ako budúcnosť značiek
    Parallel titleLovemarks concept as the future of brands
    Author infoKatarína Plevová
    Author Plevová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document EDAMBA 2013 : proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 14th november 2013, Bratislava, the Slovak Republic. S. 1214-1223 [CD-ROM]. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3766-7
    Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
    NoteVEGA 1/0612/12
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Keywords značky * emócie * hodnota * spotrebitelia
    AnnotationVnímanie značky sa najmä zo strany spotrebiteľov s postupom času mení. Tradičný koncept je nahrádzaný takzvaným konceptom Lovemarks. Definícia a charakteristika základných rozdielov medzi značkou a pojmom Lovemarks. Popis a analýza reklamných kampaní a aktivít spoločnosti Coca-Cola, ktorá je ukážkovým príkladom konceptu Lovemarks.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 02171-030, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.