Number of the records: 1
Koncept Lovemarks ako budúcnosť značiek
Title Koncept Lovemarks ako budúcnosť značiek Parallel title Lovemarks concept as the future of brands Author info Katarína Plevová Author Plevová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document EDAMBA 2013 : proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 14th november 2013, Bratislava, the Slovak Republic. S. 1214-1223 [CD-ROM]. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3766-7 Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
Note VEGA 1/0612/12 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Keywords značky * emócie * hodnota * spotrebitelia Annotation Vnímanie značky sa najmä zo strany spotrebiteľov s postupom času mení. Tradičný koncept je nahrádzaný takzvaným konceptom Lovemarks. Definícia a charakteristika základných rozdielov medzi značkou a pojmom Lovemarks. Popis a analýza reklamných kampaní a aktivít spoločnosti Coca-Cola, ktorá je ukážkovým príkladom konceptu Lovemarks. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 02171-030, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 561.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1