Number of the records: 1  

Personalizovaný marketing a nové možnosti tlače

  1. Title Personalizovaný marketing a nové možnosti tlače
    Author infoKatarína Podracká
    Author Podracká Katarína
    Source document Goodwill : magazín o ekonomike, biznise a spoločnosti. Roč. 6, č. Leto (2014), s. 68-69. - Bratislava : Goodwill, 2014. ISSN 1337-9798
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Keywords priemysel propagačný * metódy propagačné * mix komunikačný * propagácia * tlač * internet * digitalizácia * marketing
    AnnotationNenahraditeľný vplyv tlačených publikácii v dobe internetu a digitalizácie. Ideálna marketingová stratégia v súčasnosti kombinuje možnosti tlače a digitalizácie. Digitálna tlač a služby personalizovaného marketingu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2014: December 2013-Január/2014

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.