Number of the records: 1  

Využití emocí při řízení zákaznické zkušenosti v retailu

  1. Title Využití emocí při řízení zákaznické zkušenosti v retailu
    Author infoVladimír Hrabal
    Author Hrabal Vladimír
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 24, č. 2 (2014), s. 4-5. - Praha : Česká marketingová společnost, 2014. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords správanie spotrebiteľa * nákup * emócie * riadenie * lojálnosť zákazníkov
    AnnotationŠtúdium nákupného správania ukazuje, že naše jednanie je ovplyvnené emóciami viac, než by sme boli ochotní pripustiť. Emócie v retaili. Emócie ako výsledok negatívnych skúseností. Cieľom riadenia zákazníckej skúsenosti, resp. riadenia emócií, je budovať silný emočný vzťah medzi zákazníkom a firmou, ktorý je základom dlhodobého vzťahu a zákazníckej lojálnosti. Best practice práce s emóciami v retaili.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2014: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.