Number of the records: 1
Prístupy k chápaniu guerilla marketingu v kontexte súčasného marketingového riadenia
Title Prístupy k chápaniu guerilla marketingu v kontexte súčasného marketingového riadenia Translation Approaches to understand guerilla marketing in the context of the current marketing management Author info Magdalena Samuhelová, Katarína Gubíniová Author Samuhelová Magdalena Co-authors Gubíniová Katarína Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 9, č. 2 (2014), s. 21-30. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords komunikácia marketingová * stratégia marketingová * riadenie * marketing manažment * technológie informačné * technológie komunikačné * guerilla marketing Annotation Model guerilla marketingu. Techniky, determinanty a efekty. Stratégia guerilla marketingu. Guerilla marketing ako alternatíva k tradičným nástrojom marketingovej komunikácie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2014: 1-4
article
Number of the records: 1