Number of the records: 1  

Prístupy k chápaniu guerilla marketingu v kontexte súčasného marketingového riadenia

  1. Title Prístupy k chápaniu guerilla marketingu v kontexte súčasného marketingového riadenia
    TranslationApproaches to understand guerilla marketing in the context of the current marketing management
    Author infoMagdalena Samuhelová, Katarína Gubíniová
    Author Samuhelová Magdalena
    Co-authors Gubíniová Katarína
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 9, č. 2 (2014), s. 21-30. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia marketingová * stratégia marketingová * riadenie * marketing manažment * technológie informačné * technológie komunikačné * guerilla marketing
    AnnotationModel guerilla marketingu. Techniky, determinanty a efekty. Stratégia guerilla marketingu. Guerilla marketing ako alternatíva k tradičným nástrojom marketingovej komunikácie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2014: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.