Number of the records: 1
Meranie marketingovej výkonnosti ako nevyhnutná súčasť efektívneho riadenia podniku
Title Meranie marketingovej výkonnosti ako nevyhnutná súčasť efektívneho riadenia podniku Translation The Measurement of the marketing performance as a necessary part of an effective company management Author info Jaroslav Ďurovčík Author Ďurovčík Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 7, č. 25 (2014), s. 32-41. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * riadenie podnikové * meranie výkonnosti * ukazovatele výkonnosti * procesy podnikové * manažéri Annotation Nevyhnutnosť využívania ukazovateľov marketingového výkonu zo strany marketingových manažérov podnikov, ako aj zo strany vedenia firiem. Možnosti využívania ukazovateľov marketingového výkonu. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 00574-004, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2014: 25-28
article
Number of the records: 1