Number of the records: 1  

Meranie marketingovej výkonnosti ako nevyhnutná súčasť efektívneho riadenia podniku

  1. Title Meranie marketingovej výkonnosti ako nevyhnutná súčasť efektívneho riadenia podniku
    TranslationThe Measurement of the marketing performance as a necessary part of an effective company management
    Author infoJaroslav Ďurovčík
    Author Ďurovčík Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 7, č. 25 (2014), s. 32-41. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * riadenie podnikové * meranie výkonnosti * ukazovatele výkonnosti * procesy podnikové * manažéri
    AnnotationNevyhnutnosť využívania ukazovateľov marketingového výkonu zo strany marketingových manažérov podnikov, ako aj zo strany vedenia firiem. Možnosti využívania ukazovateľov marketingového výkonu.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 00574-004, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2014: 25-28

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.