Number of the records: 1  

A Satisfied customer as the highest goal for business and the mightiest tool of competitiveness

  1. Title A Satisfied customer as the highest goal for business and the mightiest tool of competitiveness
    TranslationSpokojný zákazník ako najvyšší cieľ podnikania a najsilnejší nástroj konkurencieschopnosti
    Author infoGabriela Končitíková, Tomáš Culík
    Author Končitíková Gabriela
    Co-authors Culík Tomáš
    Source document Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Roč. 14, č. 2 (2014), s. 35-47. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2014. ISSN 1212-415X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords batizmus * podnikanie zodpovedné * podmienky sociálne * etika sociálna * ochrana sociálna * starostlivosť o zákazníkov * starostlivosť o pracovníkov
    AnnotationZabezpečenie udržateľnej ziskovosti podniku. Sociálne zodpovedné podnikanie T. Baťu. Opis baťovho systému riadenia podniku pred r. 1945. Analýza systémov CSR (Corporate Social Responsibility) a CSV (Creating Shared Value). Možné aplikácie pre dnešné podnikateľské stretégie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2014: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF fulltext557.6 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.