Number of the records: 1  

Zlatá diskontná baňa

  1. Title Zlatá diskontná baňa
    Author infoMarek Legéň, Ivan Haluza
    Author Legéň Marek
    Co-authors Haluza Ivan
    Source document Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. Roč. 24, č. 39 (2. október 2014), s. 10-14. - Bratislava : News and Media Holding, 2014. ISSN 1335-0684
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Keywords reťazce obchodné * trh * potraviny * tovar spotrebný * diskont * tržby * výnosy * marketing * Nemecko * Slovensko
    AnnotationNemecký diskont Lidl na slovenskom trhu ako jeden z najsilnejších hráčov. Veľké zastúpenie privátnych značiek. Najnižšie zastúpenie slovenských potravín. Tematické ponuky spotrebného tovaru - ťahák aj pre náročnejších spotrebiteľov. Kľúč k jednoduchosti. Nemecká presnosť. Vizitka Lidla (tržby a čistý zisk, 2006-2012). Masívny marketing. Výdavky na reklamu. Porovnanie výnosov najväčších obchodníkov (Tesco, Lidl, Kaufland, Billa).
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2014: 31-40

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.