Number of the records: 1  

Aplikácia marketingovej koncepcie vo vyučovacom procese

  1. Title Aplikácia marketingovej koncepcie vo vyučovacom procese
    Parallel titleMarketing concept and their applications in education process
    Author infoJúlia Rakovská
    Author Rakovská Júlia EUBFPMKML - Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM
    Source documentMarketing identity 2014 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, Smolenice, 4.-5. november 2014. S. 148-154. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2014 ; Marketing identity 2014 medzinárodná vedecká konferencia / Čábyová Ľudmila ; Roubal Ondřej. ISBN 978-80-8105-667-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    Keywords vzdelávanie * vyučovanie * školy * učitelia * študenti * stratégia marketingová * marketing
    AnnotationMarketingová koncepcia školy, resp. vzdelávacej inštitúcie. Kritériá pri rozhodovaní o výbere školy. Príklady progresívnych foriem vyučovania. Úlohy učiteľa.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01760-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.