Number of the records: 1  

Marketingový audit a jeho vplyv na výkonnosť podniku

  1. Title Marketingový audit a jeho vplyv na výkonnosť podniku
    Parallel titleMarketing Audit and Its Impact on Business Performance
    Author infoDana Hrušovská
    Author Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Aktuálne problémy podnikovej sféry 2015 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác. S. 219-223 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Tóth Miroslav ; Fetisovová Elena ; Tršťanská Alena. ISBN 978-80-225-4077-3
    NoteVEGA 1/0100/13 (50%). - VEGA 1/0546/15 (50%). - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords podnik * marketing * audit * ukazovatele výkonnosti * Slovensko * Taliansko
    AnnotationMarketingový audit - forma nezávislého skúmania marketingovej výkonnosti podnikov, ktorej cieľom je určiť problémové oblasti a marketingové príležitosti a odporučiť plán opatrení na zlepšenie marketingovej výkonnosti firmy. Vplyv marketingového auditu podniku a ukazovatele výkonnosti. Využívanie marketingového auditu v podnikoch vybraných krajín. Aplikácia marketingového auditu v praxi v Slovenskej republike a v Taliansku.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 00372-015, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti541 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.