Number of the records: 1  

Impact of the Customers' Behaviour Changes on Marketing Mix of the Banks in Slovakia

  1. Title Impact of the Customers' Behaviour Changes on Marketing Mix of the Banks in Slovakia
    TranslationVplyv zmien v správaní klientov na marketingový mix bánk na Slovensku
    Author infoErika Mária Jamborová, Lenka Šprochová
    Author Jamborová Erika Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Co-authors Šprochová Lenka EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source documentAsian journal of empirical research. Vol. 5, no. 7 (2015), pp. 77-93 [online]. - Pakistan : Asian economic and social society, 2015. ISSN 2224-4425
    Výstup z projektu VEGA 1/1057/12 Riešenie dlhovej krízy v menovej (nie fiškálnej) únii a faktory budúceho prehlbovania krízy v Európe a na Slovensku
    NoteVEGA 1/1057/12
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionPakistan
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords kríza finančná * kríza hospodárska * správanie spotrebiteľa * banky * stratégia marketingová * Slovensko
    AnnotationVýskum na vzorke slovenských spotrebiteľov (2013-2014), týkajúci sa zmien v ich spotrebiteľskom správaní. Porovnanie s výsledkami firmy CETELEM, ktorá skúma spotrebiteľské správanie v 12 tich európskych krajinách. Výskum slúži na verifikáciu hypotézy, týkajúcej sa vplyvu krízy na správanie spotrebiteľov s možným dopadom na marketingovú stratégiu bánk.
    Public work categoryScientific titles in foreign not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 00875-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF fulltext622.7 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.