Number of the records: 1
Zavádzanie Market intelligence ako faktora úspešnosti v oceliarskom podniku
Title Zavádzanie Market intelligence ako faktora úspešnosti v oceliarskom podniku Translation The Introduction of market intelligence as a factor of success in the steel business Author info Peter Zahumenský, Štefan Čarnický Author Zahumenský Peter EUBPHF - Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach Co-authors Čarnický Štefan EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF Source document Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. Roč. 14, č. 33 (2015), s. 15-23. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2015. ISSN 1335-9746 Výstup z projektu VEGA 1/0562/14 Vplyv využívania nástrojov Business Intelligence na výkonnosť podnikov
Note VEGA 1/0562/14 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords oceliarstvo * systémy informačné * výkonnosť podniku * výkony podnikové * konkurencia * stratégia marketingová * systémy integrované manažérske * stratégia podnikateľská Annotation Význam market intelligence v súčasnom podnikateľskom prostredí. Analýza nástrojov Market intelligence a ich reálne uplatnenie v oceliarskom priemysle. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 01333-003, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2015: 33-34
article
Number of the records: 1