Number of the records: 1  

Moderné nástroje rozhodovania malých podnikov v maloobchode

  1. Title Moderné nástroje rozhodovania malých podnikov v maloobchode
    Parallel titleModern tools of decision-making small businesses in the retailing
    Author infoMarian Toman
    Author Toman Marian EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015. S. 299-310 CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2015 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4179-4
    NoteVEGA 1/0282/15
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 332.1 - Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika
    Keywords maloobchod * predajne * lokalizácia * systémy informačné geografické * ekonomika priestorová * správanie spotrebiteľa * analýzy
    AnnotationAnalýza spotrebiteľského správania a spádových oblastí jednotlivých existujúcich predajní v príslušných obvodoch na území mesta Bratislava a analýza dostupných geografických a priestorových údajov v mieste umiestnenia predajní. V prvej časti autor analyzuje miesto maloobchodnej prevádzky podľa nákupného toku spotrebiteľov aplikáciou geomarketingu GIS a kartograficky ich zobrazuje, v ďalšom tieto údaje analyzuje pomocou štatistického softvéru.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 00002-021, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti737.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.