Number of the records: 1  

Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ

  1. Title Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ [elektronický zdroj] : zborník vedeckých statí
    Author infoViera Čihovská a kolektív, zborník zostavili: Marta Pavliková, recenzenti: Marta Matulčíková, Andrej Kriváň
    Another authors Pavliková Marta (Compiler) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Matulčíková Marta (Recenzent) EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Kriváň Andrej (Recenzent)
    Corporation Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Issue dataBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2015. - CD-ROM [75 s., 7 AH]
    Issue1. vyd.
    ISBN978-80-225-4203-6
    Výstup z projektu KEGA 018EU-4/2014 Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu
    NoteKEGA 018EU-4/2014
    Document kindmiscellanea
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords euromarketing * Európska únia * politika medzinárodná * spotrebitelia
    Public work categoryEditorial and reported works (bibliographies, magazines, encyclopedies, catalogs, dictionaries, year-books...)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Copy count2, currently available 1, at library only 1
    References (5) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (1) - ARTICLES
    Call number889202, 889203
    No. of Archival CopyE15 01486-001, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF2 MBz IP adresy EU po prihlásení
    Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ

    electonic book

    Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ
    Call numberLocationSublocationInfo
    889202SEKVšeobecná študovňaIn-Library Use Only
    889203SEKSklad knižničného fonduavailaible
    Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.