Number of the records: 1  

Koncipovanie marketingových stratégií modrých oceánov v spolupráci s partnerom

  1. Title Koncipovanie marketingových stratégií modrých oceánov v spolupráci s partnerom
    TranslationProposition of the blue ocean marketing strategies in collaboration with a partner
    Author infoEva Smolková, Samuel Smolka
    Author Smolková Eva
    Co-authors Smolka Samuel
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 11, č. 1 (2016), s. 22-34. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2016. ISSN 1338-7944
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords stratégia marketingová * konkurencia * podnik * rozhodovanie manažérske * partnerstvo strategické
    AnnotationPotreba zmien pri koncipovaní marketingových stratégií podnikov, ktoré preferujú stratégiu modrých oceánov. Obsahové vymedzenie stratégie modrých a červených oceánov. Ich porovnanie. Rola strategických partnerstiev pri koncipovaní stratégií modrých oceánov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2016: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.