Number of the records: 1  

Vplyv environmentálneho označovania produktov na spotrebiteľov

  1. Title Vplyv environmentálneho označovania produktov na spotrebiteľov
    Parallel titleImpact of environmental product labeling for consumers
    Author infoRenáta Miklenčičová
    Author Miklenčičová Renáta
    Source document Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. S. 113-120 online. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016 / Jurišová Vladimíra ; Klementis Martin ; Radošinská Jana ; Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-839-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords certifikácia * produkty environmentálne * označovanie tovarov * ecolabelling * spotrebitelia
    AnnotationEnvironmentálne označovanie produktov. Typy environmentálneho označovania - typ I, II, III. Výsledky prieskumu zameraného na vplyv environmentálneho označenia produktov.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.