Number of the records: 1  

Organizational Theories within the Context of Human Resource Marketing

  1. Title Organizational Theories within the Context of Human Resource Marketing
    TranslationOrganizačné teórie v kontexte marketingu ľudských zdrojov
    Author infoSusanna Minder
    Author Minder Susanna
    Source document European Scientific Journal. Vol. 15, no. 19 (2019), s. 1-7. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2019. ISSN 1857-7431
    DOI 10.19044/esj.2019.v15n19p1
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionPortugal
    Keywords riadenie ľudských zdrojov * marketing personálny * teória organizácie * nábor pracovníkov * zamestnanci
    AnnotationMarketing ľudských zdrojov podrobovaný neustálym zmenám. Organizácie, prehodnocujúce svoj prístup k procesom marketingu ľudských zdrojov, kvôli vonkajším okolnostiam, ako napríklad nezamestnanosť, nedostatok kvalifikovaných a vyškolených zamestnancov atď. Najnovšie prístupy k prepojeniu marketingu ľudských zdrojov a organizačných teórií spôsobom, ktorý je možné použiť v rôznych kontextoch.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2019: 19

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF358.8 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.