Number of the records: 1  

The Competition Strategy between Coca-Cola vs. Pepsi Company

  1. Title The Competition Strategy between Coca-Cola vs. Pepsi Company
    TranslationStratégia hospodárskej súťaže medzi Coca-Cola vs. spoločnosťou Pepsi
    Author infoLenka Štofová, Janka Kopčáková
    Author Štofová Lenka EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF
    Co-authors Kopčáková Janka EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF
    Source document Quality – Access to Success. Vol. 21, no. 179 (2020), pp. 40-46 online. - Bucharest : Romanian Society for Quality Assurance. ISSN 1582-2559
    NoteRegistrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionRomania
    Keywords konkurencia * výkonnosť * súťaž hospodárska
    AnnotationVäzby súčasnej úrovne konkurencieschopnosti vybraných spoločností Coca-Cola a Pepsi na základe analýzy kľúčových faktorov Balanced Scorecard. Perspektíva rastu a učenia. Perspektíva zákazníka a vnútorných procesov. Ukazovatele ziskovosti, činnosti a zadlženosti.
    Public work categoryADM
    Registered inWOS
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00606-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF377.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.