Number of the records: 1  

Postoje obyvateľov hlavného mesta Slovenskej republiky voči vybraným témam reklamy

  1. Title Postoje obyvateľov hlavného mesta Slovenskej republiky voči vybraným témam reklamy . 1.
    Author infoMartina Jantová, Peter Štarchoň
    Author Jantová Martina
    Co-authors Štarchoň Peter
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 15, č. 2 (2020), s. 49-55. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2020. ISSN 1338-7944
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords postoje * obyvateľstvo * reklama * produkty
    AnnotationSkúmanie postojov obyvateľov hlavného mesta Slovenskej republiky. Postoje recipientov voči vybraným kontroverzným aspektom reklamy, a to konkrétne postoje voči reklame na cigarety, tvrdý alkohol, pivo, víno a lieky a postoje voči erotickým motívom v reklame. Východiskom realizácie výskumu bol výskum Česi a reklama pre rok 2020. Legislatívne obmedzenia reklamy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2020: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF224.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.