Number of the records: 1
Je firemná filantropia marketingový nástroj?
Title Je firemná filantropia marketingový nástroj? Author info Martin Vančo Author Vančo Martin Source document Finančný manažment. Č. 4 (2012), s. 57-59. - Bratislava : Iura Edition, 2012. ISSN 1338-7065 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 1 - Filozofia Keywords filantropia * organizácie neziskové * sektor terciárny * dane z príjmov * marketing * firmy * osoby právnické Annotation Mimovládne organizácie závislé na firemnej filantropii. Vzájomne prepojený vzťah štát - súkromný sektor - tretí sektor. Filantropia a jej verejnoprospešná funkcia. Asignácia 2 percent dane z príjmu právnických osôb alebo dvojpercentná filantropia. Vzťah filantropie a marketingu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2012: 4-12
article
Number of the records: 1