Number of the records: 1
Teória a prax hodnotenia kvality utajovanými zákazníkmi - skúsenosti s aplikovaním metódy mystery shopping v podmienkach Slovenskej pošty
SYS 0024007 LBL 02157naa$$2200385$$$450$ 005 20231011134557.9 100 $a 20050117a2004łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Teória a prax hodnotenia kvality utajovanými zákazníkmi - skúsenosti s aplikovaním metódy mystery shopping v podmienkach Slovenskej pošty $f Mária Rostášová 330 $a Mystery shopping je metóda na hodnotenie procesu poskytovania služby, t.j.metóda na hodnotenie kvality poskytovaných služieb. Metóda zisťovania súvisí s pojmami akými sú zákaznícka orientácia alebo spokojnosť zákazníka. Realizácia metódy mystery shoppingu. Použité formy jej realizácie. Osobná návšteva obchodného centra. Mystery calls (telefonický mystery shopping). Mystery shopping prostredníctvom internetu. Skrytý audio/video záznam. Postup pri realizovaní mystery shoppingu. Plán prieskumu. Výber hodnotených kritérií. Skúsenosti s uplatňovaním mystery shoppingu v Slovenskej pošte. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0069681 $1 011 $a 1335-9231 $1 200 1 $a Kvalita $e odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu $v Roč. 12, č. 4 (2004), s. 30-34 $1 210 $a Žilina $c MASM $d 2004 541 1-
$a Theory and practice of quality evaluation by mystery shoppers - experience with application of mystery shopping method in Slovak Post conditions 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003291 $a metodika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005745 $a služby 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001156 $a audit 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003857 $a obsluha 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*0002954 $a komunikácia interpersonálna 610 1-
$a Slovenská pošta, a.s. 675 $a 659.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000353 $x Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti 700 -1
$3 eu_un_auth*0005778 $a Rostášová $b Mária $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20050117 $g AACR2
Number of the records: 1