Number of the records: 1  

Podniková kultúra - fenomén ovplyvňujúci úspešnosť podniku na trhu

  1. Title Podniková kultúra - fenomén ovplyvňujúci úspešnosť podniku na trhu
    Author infoAlžbeta Bieliková
    Author Bieliková Alžbeta
    Source document Poradca. Č. 13 (2007), s. 203-206. - Žilina : Poradca, 2007. ISSN 1335-1583
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords podnik * kultúra podniková * zodpovednosť spoločenská * etika podniková
    AnnotationŠesť hlavných príčin porušovania noriem etického správania jednotlivca v rámci podnikovej kultúry. Z etického hľadiska rozlišujeme päť vývojových typov podnikov, a to podľa ich záujmu o zisk a podnikateľskú etiku - amorálny podnik, formálne právny podnik, spoločensky zodpovedný podnik, eticky sa rodiaci podnik, etický podnik. Podniková kultúra podporuje alebo naopak bráni dosahovaniu podnikových cieľov, zvyšovaniu výkonnosti, a tým aj zlepšovaniu jeho konkurenčnej pozície na trhu. Budovanie optimálnej podnikovej kultúry nie je jednorázovou kampaňovou aktivitou, ale uceleným a systematickým procesom. Jednotlivé kroky procesu budovania podnikovej kultúry.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 10-13 + 14 príl

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.